Telefonie

Aan telefonie liggen steeds nadrukkelijker gefundeerde keuzes ten grondslag. Telefonie gaat immers om bereikbaarheid. Om klantvriendelijkheid. Om de mogelijkheid te kunnen werken waar je maar wilt. En hoe je maar wilt. Telefonie biedt daarmee kansen. Nieuwe kansen. Steeds meer kansen. Telefonie is een voorwaarde geworden om die service te kunnen verlenen die uw klant van u verwacht. Kunst voor u is om te weten wat er aan ontwikkelingen gaande is. Te weten welke kansen er specifiek voor uw bedrijf liggen. En vooral: te weten hoe u de kosten niet ongeremd hoog op hoeft te laten lopen, maar van telefonie juist een rendabel onderdeel weet te maken van uw bedrijfsvoering. Oftewel: hoe u kosten en kansen met elkaar in balans weet te brengen. Wij helpen u daarin. Wij analyseren uw organisatie en het gedrag binnen uw organisatie, komen daarop met een besparingsvoorstel (dat is er vrijwel altijd!) en implementeren vervolgens ook zelf de maatregelen – in infrastructuur en apparatuur – om die besparingen ten volle te kunnen realiseren.